Metoda GTD to nowy kult ery informacji. „Wired”
System GTD jest rewelacją. „Fortune”
Ta książka to samouczek biznesowy dziesięciolecia! „Time Magazine”

„Getting Things Done” (GTD) jest systemem pozwalającym w spójny, intuicyjny i wydajny sposób zarządzać efektywnością w życiu osobistym i zawodowym. Program jest oparty na książce Davida Allena, „Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności”, która stała się światowym bestsellerem, wydanym w 28 językach i nakładzie ponad półtora miliona egzemplarzy.

David Allen jest jednym z najbardziej uznanych, światowych ekspertów ds. produktywności. W ciągu 30 lat badań i coachingu doradzał prezesom wielu prestiżowych amerykańskich korporacji i instytucji. W 2006 r. został wpisany przez magazyn Forbes na listę „Who Matter Now” – 50 najbardziej wpływowych osób w biznesie.

Dowiedz się więcej na stronie Getting Things Done

Przeczytaj pierwszy rozdział książki „Getting Things Done”.